joi, mai 05, 2005

La ora la care altii merg la culcare, eu abia acum imi intensific activitatea. Si inspiratie mai multa am. Ma gindesc la chipul nou, ce soarta mi l-a scos in cale. As fi vrut sa am mai mult timp liber, sa ne vedem mai des... Dar iarasi calc in strachini. Ma indragostesc mereu de cite-un"coate-goale" :))) Si e cu mult mai mic, ca virsta, decit mine.
As fi vrut sa ma indragostesc de Ales sau de Mircea, dar asa sint eu, mereu ma las ademenita de cine nu ma merita ;) Si cit de placute sint aceste mici momente ale vietii, in rest nu mai am timp nici pt mine. Timpul trece mult prea usor.... rar mai primesc inca o sansa! si totusi, continui sa iubesc. Iubesc in mare taina pe Adi de la Cargo, pe Adams de la Bryan....
As fi vrut sa citesc mai mult, in special bloguri. Nici pe la amica mea, Jen nu am mai trecut de mult. Acum un an, ma delectam citindu-i zilnic, insemnarile. Ce mult traiam alaturi de orice insemnare a ei. Acuma sint departe...
Am inaintat cu un pas. Am blog-ul meu... si ma mindresc cu el! Asta ma duce cu gindul la vremuri de pionierat. Mai exact, la cintecul: "am cravata mea, sint pionier si ma mindresc cu ea, sint pioneier...." mai departe imi scapa textul