sâmbătă, aprilie 30, 2005

Sint iar pe web.

De cate ori ma aflu in casa, mai mult de jumatate din timpul liber, adica mai tot timpul ;) sint pe net. Ma uit la castigatorii Romanian Music Awards 2005 si ma plimb printre blog-uri. Nu am un blogroll, caci nu vreau sa-l tin (dar cred ca in curind o sa-mi fac unul), nu folosesc bloglines ca nu m-am obisnuit sa apelez la el. De altfel nici nu ma opresc prea mult asupra lor, ci doar din zbor le arunc o privire si merg mai departe. rareori ramin mai mult. Acum m-am oprit La cruda realidad, un blog tinut la zi este si Parerea.
Tot azi, l-am descoperit si pe Cristian Curus. Scrie de cativa ani in suplimentul ziarului Romania Libera, dar blogul lui a tacut din ianuarie. M-am plimbat si pe la alyin, de am ametit cu metroul. Deh, nu pot sa folosesc trackback-ul aici, sa ma leg de el. Acum tre sa ma opresc. Am probleme cu link-urile si tre sa umblu prin template... Mai vorbim, mai povestim.......