sâmbătă, februarie 26, 2005

si pt ca tot sint azi intr-o inspiratie nebuna (n-am pus inca geana pe "geoana" :-)) sa iti continui cu povestea mea.
unul dintre principiile mele de viata era sa ma feresc de tigri. caci nu pot rezista in fata lor, fara sa nu fiu inghita.
Si te-am intilnit pe tine, al treilea tigru.
deja jurasem sa ii ocolesc, cind am avut puterea sa iti marturisesc, ce teama am de tine. eu sufletul mi-am l-am deschis, tu m-ai primit in preajma ta, de atunci sint iarasi fericita.
esti noua mea RAZA de SOARE. Ce bine-mi pare ca te-am prins!
Mereu aveam in minte vorba: "daca ochii mei pling, nu voi avea puterea, sa vad raza de soare". Si te-am gasit, ai aparut, sunt cea mai fericita!
dar tot printre principiile mele mai era: sa fiu prietena cu boul, cu cainele si calul. o adevarata zoologie ... Sau un Zodiac.