vineri, februarie 11, 2005

Plimbari

Astazi am vrut sa aflu despre blogerul care si-a pierdut serviciul si am deschis Wall-Street-ul. N-am stat sa sap dupa articol, caci m-am impiedicat de eJobs saturindu-ma de stat acasa. Inscriindu-ma aici, m-am abonat si la 9 AM. Am inceput sa citesc revista presei. Am fost uimita de ce li se pot intimpla femeilor... Am ajuns apoi, la articolul care m-a facut sa ma duc cu gindul la Luci. Oare ce stie despre asta?! Iar mai departe, de aici, eu m-am tot dus. Ma fascineaza sa plec de la un blog cunoscut, cotrobaind prin comments-urile lui, sa ajung la altele, mult mai indepartate... Asa i-am cunoscut pe keith si Rik. La cel din urma, am procedat la fel, citesc postul, apoi comments-ul si iar merg mai departe, la Shelle, de asta data. Dar nici aici nu m-am oprit, ca am ajuns la Featured Blogs.
In general, nu stau prea mult in loc, ca sa citesc. Imi place sa vad forma si culoarea, imagini noi. Sint un copil cam lenes. Nu-mi place sa muncesc, mai bine zburd prin bloguri, sa le privesc....