marți, februarie 08, 2005

Invat

astazi am vrut sa-ti spun iar cit imi lipsesti. abia m-am abtinut. eram pe punctul de a urla in gura mare, sa-ti zic cit mi-e de greu. caci invat lucruri noi. invat sa zbor. invat sa traiesc, pe propriile-mi picioare. invat ca pentru viitor sa traiesc. nu pot sa cred cit de mult, de tine, dependenta am ajuns. ma suisem in patucul meu, cel auriu. eram atit de fericita... credeam ca nimeni si nimic, de aici nu o sa ma doboare. dar viata m-a trintit. m-a dat deoparte. caci e normal sa fie asa. nimic nu sta in loc. totul evolueaza. si a venit si vremea mea. eram prea lenesa sa fac efortul. am coborat direct din vis, in lumea cea reala. de tine aveam mare nevoie. sa invat alaturi de tine, multe alte lucruri noi. asa am ajuns sa aflu ca, in jurul meu, exista lumea orkut o lume pe care acuma o descopar. sper sa-mi gasesc multi prieteni pe acolo. nu stiu daca tu vei aparea, dar te astept... iubirea mea!
desi eu imi dorec, de fapt, sa strig ca Eamon...