joi, februarie 17, 2005

Ieri

Ieri am fost iar pe la usa doctorilor. doar atit! ca tot n-am avut succes. pe usa de la radiologie, inca mai trona mare afisul: Aparatul Defect. asa ca am facut calea intoarsa, cu "coada intre picioare" :(
asa se zice, nu?
la intoarcere, am vazut o pereche care se tineau de mina. Emanau Iubirea, am simtit eu. in ochii lor puteai cu usurinta sa vezi fericirea ce-i cuprindea. erau asa frumosi amindoi. desi, mi s-a parut ca nu se potriveau (zicea ochiul meu critic). i-am privit cu ciuda si invidie. eu am depasit faza aceasta si m-am intrebat, ei peste cit timp vor ajunge in "faza" mea. nu-mi mai doresc sa trec prin asa ceva. Iubirea este un butoi plin de kkt. La suprafata este mierea, iar noi ne grabim sa o mincam din prima. Nu mai vreau miere, mi s-a aplecat de la ea, iar eu am intrat in.... apa ;-) adica am ajuns la fund. La fundul sacului. Nu mai am iubire, nu mai am sentimente.
Din pacate, mereu am judecat oamenii. Si cu timpul m-am convins ca i-am judecat gresit. Acuma nu-i mai judec. Acum ma judec pe mine. Si sint dreastica si rea cu mine. Nu vreau sa mai gresesc. Nu vreau sa mai judec pe nimeni!
Si asa nici n-o sa gresesc