marți, ianuarie 25, 2005

Secret

Sa iti spun un secret. Poate ca n-as fi indraznit sa ma deschid precum trandafirul ce ti l-am trimis mai inainte, dar vad ca am inceput sa ma topesc...
Astazi, o persoana draga mie, m-a parasit. Nu m-a parasit definitiv, caci nu o pot incadra la capitolul pierderilor, dar s-au schimbat total raporturile dintre noi. Si asta ma doare. As fi vrut sa ramana mereu asa, dar totul se schimba, se schimba in jurul meu, iar eu de-abia de mai tin pasul.
Urmeaza o noua etapa in viata mea, pe care nu sint pregatita sa o accept. Aici este marea mea dilema. Schimbarea. Ce facem cu ea? O acceptam sau ne luptam, ne impotrivim cu putere? Oare care ii va fi directia?
Si cum iti spuneam, incerc sa ma bucur de pierderea suferita, caci in schimbul ei, am primit in suflet altele 10+ persoane...