vineri, ianuarie 28, 2005

Primul pas la doctor

Greu, greu mai merge internetul!
Dar orice rau e inspre mai bine. De aseara am inceput sa citesc Diavolul si D-soara Prym

Astazi mi-am facut curaj si am ajuns la doctor. La ortoped. La CENTRUL MEDICAL REGIE
Tot drumul ma gindeam la Gabi. Nu stau sa caut articolul in care povestea intilnirea cu doctorii "de afara". Si eu sint familiarizata cu ei. Aici, in tara, n-am nici macar asigurari medicale... Si a mai trebuit sa astept la rand. O ora si jumatate, numai sa vorbesc cu asistenta; care mi-a dat o trimitere la radiologie. De ce atita timp pierdut, doar pt asta?! Acasa ma asteptau 2 copii bolnavi, singuri in casa. Iar ca sa fie teatrul intreg, abea pe marti trebuie sa revin!
De aceea evit eu doctorii, cit pot de mult. Din cauza asistentelor... Daca ar fi iesit pe sala si s-ar fi interesat de fiecare bolnav ce-i asteapta la usa, poate s-ar fi redus si nr. de pacienti aglomerati pe acolo?!?

PS: in Steibis profeseaza o doctora romanca, plecata chiar din Bucuresti, de o mare valoare umana: Dr. med. Sabina Barth, Allgemeinärztin.