vineri, ianuarie 28, 2005

Iubesc...

Am o idee si sa vad daca o prind din Zbor!
Cind am citit articolul prima oara, ma cam uitam chioras si ma-ntrebam ce e!?
A doua zi, avind modelul viu in minte, am inceput sa il dezvolt. Ma obseda.
Aveam si eu de zis, aici, ceva.
Incepeam sa-l inteleg, sa-i dau dreptate. Este ca-n viata, mi-am raspus!
Pot spune Te Iubesc, dar totul este cum esti inteles!
In definitiv, am inceput si noi, romanii, sa spunem toata ziua ... "te iubesc"!
Iubesc la modul 4 + 4 = 8 sau Iubesc la modul 8 = ? + ? si aici apar "n" variante
Am spus cuiva un "te iubesc" si mi-a raspuns "nu merit". Si fac eforturi ca sa cred.
Dar eu nu iubesc pe merit' , imi venea sa tip, eu iubesc pentru ca iubesc... Iubesc viata, iubesc oamenii, iubesc tot ce ma-nconjoara si mai presus de toate, vreau sa-L Iubesc pe Dumnezeu. Oare se poate?! Si cum EL ne iubeste pe noi toti, de ce n-as incerca si eu la fel???
Dar eu inca mai iubesc: 4+4 = 8 !