luni, ianuarie 24, 2005

Insomnia

A nu stiu cata noapte nu pun geana pe geana ;) si nu ca n-as fi incercat. Dar cum ma pun in pat gandurile incep sa zboare, de nu le pot opri. Si atunci o iau din loc. Intru iar pe net si ma duc, ma tot duc... de nu m-as mai opri. Oare cit as putea trai in ritmul asta? Iubesc internetul, iubesc computerele... dar cum as putea face sa fiu si eu iubita lor? Gindul acesta ma bantuie. Iubesc si nu sint iubita. Ce trist trebuie sa fie!
Am vrut sa mai lucrez la blog, am mintea plina de idei - ma chinuie- dar cind e sa trec la treaba...
nu reusesc. Ma impiedic si astept sa ma adun! Sau as prefera sa vina cineva sa ma "adune". Sa ma trezeasca la realitate. Caci eu plutesc, sunt undeva departe. In trecut sau viitor, prezentul vreau sa-l las sa treaca peste mine.
Azi noapte am crezut ca este Luna Plina dar abia la noapte este. Sint plina de durere...
dar vorba cantecului Sa nu crezi nimic, caci rana din sold ma doare.
Serios, acuma. Ma doare incheietura de la soldul drept. E ca o ... desprindere, luxatie. Nici nu indraznesc sa ajung la doctor
Oare m-am intrecut prea mult cu ... link-urile?! Scuzati-mi debordarea