luni, ianuarie 24, 2005

De Ziua Unirii am avut o Zi Plina, dupa o noapte intreaga de nesomn. Si ma simt asa de bine. As fi vrut sa o pot tine tot asa.
As fi vrut sa rog pe Mariana si Sebastian sa nu treaca pe yahoo, asa cum le-a sugerat Gabi. Este o placere sa ma confrunt cu "problemele" lor. Ei au curajul de a striga dupa ajutor. Eu tac chitic si orbecaiesc pe unde apuc. Poate ma mai dezmortesc un pic si m-apuc mai serios de treaba. Deocamdata as vrea sa sparg gheata ce ma retine, inca, departe de blogaska mea. As vrea sa le spun ca ma gindesc mereu la ei, as vrea multe sa le spun, da' inca imi mai fac curaj. Dar timpul, timpul asta cum mai zboaraaaaaaa...
Ah... dar nu vroiam sa ma opresc aici, dar inspiratia isi cere pauza. Trebuie sa ma-ordonez! Ideile imi vin de-a valma. Si am nevoie de ajutor